CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

torsdag 7. februar 2008

Solberg vs Oslostil vs luringen

Sammenlikne blogger ! Første blogg. Petter Solberg sin blogg. For det første så synes jeg, som alle andre (vil jeg tro) at Petter Solberg ikke har veldig sterke kunnskaper når det gjelder engelsk, men det er jo bare morsomt, det gir bloggen hans et selvpreg, synes jeg hvertfall jeg. Den er veldig "dagbok" aktig, og det handler ikke bare om racene hans, men også andre ting som hva han har gjort ellers på dagen og slikt. Jeg synes det er sånne blogger som er morsomme å lese, ikke bare sånne stive blogger der hvor bare det mest nødvendige er med. Bildene hans er veldig varierende, noen private, mens andre når han har race ol. Jeg synes bloggen til Petter Solberg er veldig bra laget jeg, varierer litt på lengden av hvert innlegg, og er ikke for mye "blabla"

Oslostil er en helt annen type blogg enn Petter Solberg sin. Den er veldig jentepreget, og er litt lettere å finne frem på. Dete r veldig lite tekst på den, og den er veldig ryddig. Det er en kalender på siden, og den viser når kalenderen har lagt ut bilder og ol. oslostil har trestruktur på linkene. Dette gir en bra orden på siden.

Den siste bloggen jeg har valgt, er den bloggen jeg liker best. Den heter luringen. Den har noen gullkorn, og er egentlig veldig morsom. Det er lite tekst på siden, og jeg synes det er bra at siden bruker "les mer" skilt. Dette gjør at du ikke trenger å lese hele saken hvis det ikke interesserer deg. Det er brukt masse farger på siden, og den er veldig kreativ. Det eneste som var negativt med denne bloggen er at det var veldig rotete system, og alt for mange linker på forsiden. Forutenom dette fanger bloggen oppmerksomheten din, på en positiv måte.

0 kommentarer: