CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

torsdag 29. mai 2008

Hvordan er det å blogge?!

Nesten sommerferie og vi har gått et helt år på Sandvika videregående. Vi har blogget en del dette året som har gått, og jeg synes egentlig det å blogge er helt greit. Det er i hvertfall litt mer spennende enn andre norsklekser og oppgaver. Jeg synes vi bør fortsette å blogge, fordi når vi blogger får vi en sjanse til å dele egne meninger og fortelle om temaer som interesserer oss. Vi får friere tøyler, og sjansen til å vise andre hvem vi er gjennom bloggen. Det eneste negative jeg kan si om blogging for min egen del er at jeg ikke eier humor, og derfor blir ingen av mine innlegg så veldig morsomme. Men ellers så er blogging topp for de med humor og fantasi - fortsett blogging.

Sommerklemmer fra Madelene

0 kommentarer: